• Dolar
    5,4619
  • Euro
    6,1927
  • Altın
    212,45
  • Bist
    92.839
  • Bitcoin
    $6.412

Cem Yılmaz'dan Skandal "Yeni Türkiye" Tweeti!

Filmleri hüsrana uğrayan komedyen Cem Yılmaz, teselliyi sosyal medyada buldu. Son dönemde iyice ağzını bozan İlber Ortaylı'nın 'Yeni Türkiye' açıklamalarına Twitter'dan destek veren Yılmaz, halkın tepkisini çekti.

Cem Yılmazdan Skandal Yeni Türkiye Tweeti!

İlber Ortaylı, mesleğiyle değil, yaptıklarıyla gündeme gelmeye başladı. Entel kişiliğine yakışmayacak hareketlerde bulunan Ortaylı'nın"Kendine göre yeni Türkiye kuruyorlar. B.. kurarsınız. Güldürmesinler adamı. Yeni Türkiye böyle geri zekalılar olmadan kurulabilir ancak" sözleri tartışmaları da beraberinde getirdi.

SEVENLERİ ŞAŞIRDI

Tartışmalara, son dönemde yaptığı işlerle büyük başarısızlıklar yaşayan Cem Yılmaz da katıldı. Sanal alemden uzak duran Yılmaz'ın Twitter'ı aktif kullanması sevenlerini şaşırttı. Yılmaz son olarak, İlber Ortaylı'nın çok konuşulan sözlerine destek verdi. Twitter üzerinden "Biz İlberciyiz arkadaşım. Yeni ne canım. Türkiye demek nasıl olur da yetmez! Memleketini seven adam, yeni eski diye yaygara yapar mıymış? Türkiye iyidir iyi... başa döneceğim yine... Türkiye tamamdır yani....Bak ne güzel... net! Türkiye... bu ya işte... Zor değil ki" paylaşımında bulundu. Yılmaz'ın bu twiti takipçilerinin tepkisini çekti.

 

cm.pngcm2.png

a haber

 

Bize Destek Olur Musunuz?

Ne Düşünüyorsunuz ?

Yorumlar (10)

cemil - yandassin sen analizmerkezi. sadece guruusuz bi yandas

14 Nisan 2015 Salı 16:55

ahmet - Sanal medya bile satılmış yandaş olmuş yazık :)

14 Nisan 2015 Salı 01:38

sana ne - neyin yenisi siz yakında eskisini bile bulamıcaksınız sata sata

13 Nisan 2015 Pazartesi 20:18

H.MEHMET KILIÇ - sayın analiz editörü sanada teessüf...madem yayınlamıyorsunuz neden yorum istiyorsunuz..madem olmuyor sayfayı bari kapatın..benimmi acabadiye bakıyorum hiçbir yorum yokkk.ben nasıl sesimi duyuracağım.facem yok..tvt yok..LÜTFEN yani...

13 Nisan 2015 Pazartesi 12:26

H.MEHMET KILIÇ - aylardır takip ediyorum,çaptan düşmüş ne kadar sanatçı varsa gezici-elvancı-özgecan 'cı oldu bunlara akademik ünvanı olanlarda dahil.hani unutulmuş bir sanatçı olurda gündeme gelmek için numaradan orasını burasını açıp 'aa.kaza oldu'derya işte bu gezi öncülüklü sokak eylemleride bu sanatçılar için bulunmaz bir nimet.ama şunu iyi belleyin.ne zaman bu eyleme katılmış böyle artistler varsa bizde onu hemen kara listeye alıp,sevgimizden,hayranlığımızdan-tutuculuğumuzdan çıkarıp asla onları hatırlamayacağımız bir yere atıyoruz.tv.lerimizden kanallarını kapatıp,dizi,film ne varsa hayatımızdan silip atıyoruz.sakın ha bunu az bir protesto zannetmeyin.reytinge bakın.hani bir M.A.BORA vardı ne oldu ? bir varmış... bir yokmuş...herkes yerini bilecek..

13 Nisan 2015 Pazartesi 12:22

H.MEHMET KILIÇ - İLBER ORTAYLI'ya hayranlık duyardım.nedenide tutucu bir tarih aşkına sahip olmam ve atalarıma duyduğum hayranlık muhabbet,saygı.ve azai hatıralarına rahmetle yadetme..ama ne zanan bu densiz adam reklamlara çıkıp.bir soytarı olduğunu reklam edince bu kişiliksiz yaratık gözümde bir anda kubur faresine dönüştü.aslında şu andaki kadronun yeni türkiyesini çok iyi anlıyorlar ama işlerine gelmediği için karalama kampanyası uyguluyorlar.şunu unutmayın:R.T.E'nin yaptıklarına sizin hayalleriniz dahi yetişmezzzzz.

13 Nisan 2015 Pazartesi 12:04

Özay - Eskiden vergisiz en lüks araca biliyordu. Şimdi olmiyor. ..oda doğal olarak eski Türkiyeyi kaybetmek istemiiiii iiyi yooooo rrr.

13 Nisan 2015 Pazartesi 00:44

atilla sezeer - ulan yiyorsa çık adamın karşısına siyaset yap sanatçıyım diye geçinip ana muhalefetten fazla sesiniz çıkıyor ama nafile size rağmen Türkiye tam yol ileri

12 Nisan 2015 Pazar 21:08

bakiy can - urfada bu cinslere keşmer geçeriz

12 Nisan 2015 Pazar 20:48

kabardey - eski cem yılmaz bu türden işlere burnunu sokmazdı,sanatını icra eder haddini bilirdi,yeni cem yılmazı gözüm hiç tutmadı,gerçi yaptığı son açıklamalar beni yine güldürdü,ilyas salmanlaşmasından korkuyorum::))

12 Nisan 2015 Pazar 15:35


İstediğiniz haberi, bir ya da birkaç kelime ile arama yaparak hızlıca bulabilirsiniz.



anket

İdam Cezası için ne düşünüyorsunuz?