• BIST 82.340
  • Altın 148,165
  • Dolar 3,7991
  • Euro 4,0618
  • İstanbul 9 °C
  • Ankara 3 °C
  • İzmir 9 °C
  • 15 Temmuz'un 2.Aşaması'na Karşı Ne Yapmalı?
  • 15 Temmuz'un 2.Aşaması Nasıl Olacak?
  • 15 Temmuz'un Siyasi Ayağı ve Cunta Hükümeti Kimlerdi?
  • 15 Temmuz'un 2.Aşaması'na Karşı Ne Yapmalı?
  • 15 Temmuz'un 2.Aşaması Nasıl Olacak?
  • 15 Temmuz'un Siyasi Ayağı ve Cunta Hükümeti Kimlerdi?

O Paralel Avukatın Turgay Ciner’le Şok Bağı!

O Paralel Avukatın Turgay Ciner’le Şok Bağı!
Zekeriya Öz’ün Dubai tatili için Ali Ağaoğlu’ndan fatura isteyen avukat Tayfun Aktaş’ın, Ciner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Ciner’in de avukatlığını yaptığı ortaya çıktı

 

 

TMSF’ye gayri resmi danışmanlık yaptığını özel sohbette itiraf eden Aktaş’ın, Dinç Bilgin’in sahibi olduğu Sabah Gazetesi ve atv Televizyonu’nun sahte belgeyle Ciner’e geçmesini sağlamakta kilit rol oynadığı iddia ediliyor.

Yeni Akit paralel devlet yapılanmasının bir medya patronunu sahte belgeyle nasıl bitirdiğini gözler önüne serdi.

İşadamı Ali Ağaoğlu’nun ofisine giderek Savcı Zekeriya Öz’ün Dubai tatilinin masrafları için makbuz isteyenavukat Tayfun Aktaş’ın, Ciner Holding Yönetim Kurulu Başkanı Turgay Ciner’in de avukatlığını yaptığı ortaya çıktı.

Tasarruf Mevduatı Sigorta Fonu’nun (TMSF) gayri resmi danışmanlığını yaptığını özel sohbette itiraf eden avukat Tayfun Aktaş’ın, Dinç Bilgin’in sahibi olduğu Sabah Gazetesi ve atv Televizyonu’nun sahte belgeyle TurgayCiner’e geçmesinde kilit rol oynadığı iddia ediliyor.

SAHTE BELGELERLE CİNER’E DAVA KAZANDIRMIŞ

Turgay Ciner, Dinç Bilgin’in oğlu Önay Bilgin’e ait gibi gösterilen sahte belgeyi kullanarak İstanbul İdare Mahkemesi’ne başvurdu ve TMSF ile yakın irtibatı olan avukat Tayfun Aktaş’ın davayı takip etmesini istedi. Avukat Tayfun Aktaş, Turgay Ciner’in Dinç Bilgin’le 10 Aralık 2002 tarihli protokolü ile 3 Nisan 2003 tarihli Teslim ve İmha Protokolü düzenlediğini iddia etti ve mahkemeye iki protokolü sundu. Mahkeme; söz konusu protokollerin sahte olmasına rağmen yürütmenin durdurulmasına karar verdi.

CİNER, BİLGİN’İN 120 MİLYON DOLARINI ALDI!

TMSF, Turgay Ciner’in sahte belgelerini incelemeden Turgay Ciner’le sulh anlaşması yaptı ve anlaşma gereği Turgay Ciner’e Dinç Bilgin’e ait olan 120 milyon dolar, Kanal 1 Televizyonu ve bazı taşınmazları dava konusu etmeden verdi.

SÜREÇ NASIL İŞLEDİ?

Sabah Gazetesi Eski İmtiyaz Sahibi Dinç Bilgin, TMSF’nin Etibank’a el konulmasının ardından harekete geçmiş ve TMSF’nin kendisine ait mal varlıklarına el koymaması için Park Holding’in patronu Turgay Ciner’le anlaşma yapmıştı.

BİLGİN VE CİNER ORTAK OLDU

2002 yılında yapılan anlaşmayla Sabah Gazetesi’nin ve Sabah Pazarlama’nın çoğunluk hisselerini Turgay Ciner aldı. Sabah’ın yönetimi böylelikle Ciner’e geçti. Ayrıca, ATV, BBD ve Bir Numara Yayıncılık’ın da yüzde 50’si Ciner’e devredildi.

Dinç Bilgin, 16 Mart 2007 tarihinde Turgay Ciner’le ortaklık belgesini TMSF’ye sunduktan sonra 1 Nisan 2007’de Sabah ve atv Televizyonu’na el konuldu.

CİNER’İN İKİ TALEBİ REDDEDİLDİ

Turgay Ciner, İstanbul 10. Asliye Ticaret Mahkemesi’ne ve İstanbul 6. İdare Mahkemesi’ne dava açtı. İstanbul 10. Asliye Ticaret Mahkemesi, Turgay Ciner’in ihtiyati tedbir kararını reddetti. İstanbul 6. İdare Mahkemesi de, Ciner’in yürütmenin durdurulması talebini reddetti. 

ZEKERİYA ÖZ’ÜN ABLASI AKTAŞ’IN TMSF’SİNDE İŞE GİRMİŞ

Avukat Tayfun Aktaş’ın; İstanbul Cumhuriyet Başsavcı Vekili olduğu dönemde kirli 17 Aralık operasyonunu yürüten Savcı Zekeriya Öz’ün yakın arkadaşı olduğu ifade ediliyor. Aktaş’ın, Ali Ağaoğlu’na giderek, Zekeriya Öz lehine sahte makbuz istediği ileri sürülüyor. Dinç Bilgin ile Turgay Ciner kavgasında, Ciner’den yana tavır aldığı ileri sürülen Gülen grubu ile bağlantılı olduğu iddia edilen Zekeriya Öz’ün ablasının da Tayfun Aktaş’ın TMSF’deki etkinliği sayesinde batık bankacı Cavit Çağlar’ın TMSF kontrolündeki şirketinde yüksek maaşla işe girdiği belirtiliyor. Ergenekon Terör Örgütü soruşturması döneminde TMSF’de çalışmaya başlayan abla Meryem Öz’ün, 17 Aralık operasyonundan sonra bazı ilişkilerin ortaya çıkması üzerine Çağlar’ın şirketinden ayrıldığı ifade ediliyor.

50 GÜN SONRA SAHTE PROTOKOLLER ORTAYA ÇIKTI

Turgay Ciner, açtığı iki davada taleplerinin reddedilmesi üzerine 50 gün sonra İstanbul Bölge İdare Mahkemesi’ne başvurdu. İstanbul 10. Asliye Ticaret Mahkemesi’ne ve İstanbul 6. İdare Mahkemesi’ne belge sunamayan Turgay Ciner, Dinç Bilgin’le yaptığı gizli sözleşmenin feshedildiğini iddia etti ve Dinç Bilgin’in oğlu Önay Bilgin’e ait gibi gösterilen sahte belgeler hazırladı. Turgay Ciner’in avukatı Tayfun Aktaş, sahte olduğu Adli Tıp Kurumu tarafından ortaya çıkarılan 10 Aralık 2002 tarihli protokol ile 3 Nisan 2003 tarihli Teslim ve İmha Protokolü’nü mahkemeye sundu. İstanbul Bölge İdare Mahkemesi, söz konusu protokolleri incelemeden yürütmenin durdurulması kararı verdi.

GÜLEN, YARGI DESTEĞİ VERDİ.. CİNER DE ‘HOCAMIZ ALEYHİNE BURADA BİR ŞEY ÇIKMAZ’ DEDİ!

TMSF, Turgay Ciner’in sahte belge sunamayacağını düşünerek, sulh anlaşması yaptı ve Bilgin’e ait bazı mal varlıklarını Ciner’e verdi. Ciner, TMSF ile yapılan anlaşma gereği 120 milyon dolar, Kanal 1 Televizyonu, Marmara FM, Zincirlikuyu’daki Fargo binası, Kanal 1 Televizyonu stüdyo binası, Bodrum’da üç taşınmaz, GD Gazete Dergi Sanayi A.Ş.’ye bağlı olarak yayımlanan Marie Claire, FHM Merkez ve Arena dergilerini aldı. Bu ödeme, Dinç Bilgin’in TMSF’ye olan borcuna eklenmişti.

Gülen grubunun bürokrasi ve yargıdaki gücünü arkasına alarak, açtığı davalarla Dinç Bilgin’i beş parasız ortada bırakan Turgay Ciner, cemaat mensubu kişilere, “Hocamız (Gülen) aleyhine burada (Habertürk’te) bir şey çıkmaz” demesi ile gündeme gelmişti.

Aktaş ve Öz

SORULARIMIZA CEVAP VERMEDİ

Turgay Ciner’in avukatlığını yapan Tayfun Aktaş ve Bolu Cumhuriyet Savcısı Zekeriya Öz, konuyla ilgili sorularımızı cevaplamaktan kaçındı. Tayfun Aktaş, konuyla ilgili sorularımıza önce cevap verdi ancak verdiği cevapların gazetemizde yayınlanmasını istemedi. Zekeriya Öz’ün sekreteri ise, konuyla ilgili sorularımızı kendisine ileteceğini söyledi, ancak gazetemize dönüş yapmaktan kaçındı.  (YENİ AKİT)

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • TSK'dan Kuzey Irak'a Hava Harekatı!12 Ocak 2017 Perşembe 11:13
  • Davutoğlu'ndan Darbe Komisyonu'na Yanıt!12 Ocak 2017 Perşembe 11:08
  • Kıbrıs Haritaları BM'nin Kasasında!12 Ocak 2017 Perşembe 10:33
  • CHP Bunu da Yaptı!12 Ocak 2017 Perşembe 10:29
  • Amerika'dan Skandal! PYD’yi Masada İstiyor!12 Ocak 2017 Perşembe 10:25
  • Rusya’dan Vize Atağı!12 Ocak 2017 Perşembe 10:21
  • Irak, Nükleer Programa Geçiyor!12 Ocak 2017 Perşembe 10:18
  • Başika’da Kalacağız!12 Ocak 2017 Perşembe 10:14
  • Diyarbakır'da 13 Köyde Sokağa Çıkma Yasağı!12 Ocak 2017 Perşembe 09:43
  • ABD'ye Terör Tepkisi!12 Ocak 2017 Perşembe 09:29
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Analiz Merkezi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
    Haber Scripti: CM Bilişim