• BIST 90.040
  • Altın 146,366
  • Dolar 3,6184
  • Euro 3,9314
  • İstanbul 16 °C
  • Ankara 12 °C
  • İzmir 17 °C
  • "Erdoğan'ı Öldürün" Pankartı Açıldı Fatih Tezcan Uyardı!
  • 18 MART ÇANAKKALE İNGİLİZ ZAFERİ Mİ?
  • 15 Temmuz'da FETÖ Darbesini İlk Haber Veren ve Milleti Meydanlara Çağıran Fatih Tezcan'a FETÖ'ye Hakaretten Dava!
  • "Erdoğan'ı Öldürün" Pankartı Açıldı Fatih Tezcan Uyardı!
  • 18 MART ÇANAKKALE İNGİLİZ ZAFERİ Mİ?
  • 15 Temmuz'da FETÖ Darbesini İlk Haber Veren ve Milleti Meydanlara Çağıran Fatih Tezcan'a FETÖ'ye Hakaretten Dava!

Daily Telegraph Erdoğan'dan Özür Diledi!

Daily Telegraph Erdoğandan Özür Diledi!

 






 

DAILY TELEGRAPH BAŞBAKAN ERDOĞAN'DAN ÖZÜR DİLEDİ

24 Eylül 2010 tarihli sayısında Başbakan Recep Tayyip Erdoğan'ın lideri olduğu AK Parti'nin İran'dan 25 milyon dolar yardım aldığını iddia eden İngiliz Daily Telegraph gazetesi, dün haberinin yanlış olduğunu kabul ederek Erdoğan'dan özür diledi.

Gazete dün akşam online sitesinde konuyla ilgili bir açıklama yayınladı. Açıklamada şu ifadelere yer verildi:

"İran Türkiye'deki iktidar partisine 25 milyon dolar bağışladı" (24 Eylül) başlıklı online haberimizde, yanlış bir şekilde,Türkiye Başbakanı Erdoğan'ın ‘yaklaşan genel seçimlerde partinin kampanyasına destek olmak üzere İran'la uygunsuz bir şekilde pazarlık yaparak AK Parti için 25 milyon dolar bağış aldığı' öne sürülmüştü. Bu konuda yanlış bilgilendirildiğimizi kabul ediyor ve suçlamanın yanlış olduğunu kabul ediyoruz. Ne Başbakan  Erdoğan ne de partisi böyle bir pazarlık yapmamış ve İran'dan hiçbir şekilde bağış almamıştır. Başbakan Erdoğan'dan özür dileriz."

DHA

 

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
Tüm Hakları Saklıdır © 2006 Analiz Merkezi | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.
Haber Scripti: CM Bilişim